_AyAz_ inanamıyorum yani.. Doktorunuz bunu öngöremedi mi? Bi insan nasıl bu hale getirilir ya? Normal doğum yapamayacağınız apaçık ortadaymış! Üzüldüm sizin adınıza. Benim doktorum çatı muayenemi bile yapmadan sezaryen yapalım dedi çünkü benim kontrollerde bile nasıl zorlandığımı, bağırdığımı kendisi iyi biliyor. Gelmiş geçmiş olsun diyeyim, ne diyeyim..