_AyAz_ engec 6 ayda tam olun merak etme 2 normal yaptım hele 2. Cokcok zorrdu ama iyki normal diyorum 10 aylik olduk yine olsa yine normal yaparım basta adı gibi normal olan bu bir de hem anne hem bebek icim en sağlıklısı.
Sezaryen olsan ömür boyu yaran olacak agir taşıyamazlar üşüyünce dikisleri sizlar 2 ablam sezeryan oldu ondan biliyom.
Mecbur kalsam bende olurdum hani sezeryan sevdalıları var ya ondan dedim.
Sen de ilerisini bilmediğin için böyle düşünüyorsun.