Ugggg üniversite hastanesinde yaptım Doğumu sözde en iyi hocaydı Doğumu yapan o kadar kötü geçti ki 2 saat Doğum için kıvrandım sonrasında yaklaşık 1,5 saat kadar da dikişlerim sürdü 5 kat içe doğru dikiş atıldı ve her kattaki dikişin sayısı belli değil 2 ay lavabo ihtiyacı dışında yataktan kalkamadım oturmam dahi yasak ti çocuğumu yatarak emzirmeye çalıştım sütüm doğru dürüst gelmedi mamaya başladım 3 ayım olacak nerdeyse hala çok fazla oturamıyorum veya ayakta fazla kalamıyorum