alvisinannesi Deletedmom484545 yıllardır Winston blue. Sarmanın kokusunu sevmiyorum içimi nasıl bilemedim 🥴
luciferrr Deletedmom484545 Winston blue içiyorum hiç bir sigara kesmiyor onun dışında Bi tek tütün ağır geldi tütünü sevdim ben galiba sigaranın boğazımı yakmayınca Bi anlamı olmadığını düşünüyorum 😅😅
Deletedmom484545 [silindi] ahahahahahahah 😂😂kardan adamın ne derdi var lan sordun mu ericek diye mi içiyo😂
Cgdmltr93 Deletedmom484545 hiç öyle düşünme. Bizim içtiğimiz tütün çok güzel. Hemde ince sarım. Beyaz filtre. Yakın olsaydık bi dal verirdim 😂 denemekte fayda var. Eski dedelerimiz içtiği at öldüren tütünlerden yok artık
covirgin Deletedmom484545 chesterfield navy blue dene belki beğenirsin hafif sigara değil kamyoncu sigarası da değil orta halli😁
[silindi] Deletedmom484545 sokakta içme yollu derler dedim 🤣🤣 ben Winston derken blue içiyorum ama 3 gündür elektronik sigara ya gectim onda kutu derdi yok kurabiyeli içiyorum