[silindi] Deletedmom484545 sokakta içme yollu derler dedim 🤣🤣 ben Winston derken blue içiyorum ama 3 gündür elektronik sigara ya gectim onda kutu derdi yok kurabiyeli içiyorum
Moonlightttt Deletedmom484545 long blue lark(mavi uzun lark) dershane de arkadaşlarım kamyoncu sigarası içiyor diye dalga geçiyorlardi.tadi güzel geliyor bana. Camel malbora falan sevemiyorum
GamzeninAski Hamileligimden once malbora toch blue iciyordum ama sert istiyorsan pall mall red ic esim onu kullaniyor arada bnde aliyordum sertti tavsiye edrm
PoYraZ10_ Deletedmom484545 bende hafif sigara icemem Monte Carlo night blue içiyorum onun dışında hepsi hafif geliyor bana bilemem 😀 Kutusu güzel mi onu bilmiyorum ama normal siyaah bisiiiii 😀😀
biryazmasali Deletedmom484545 hahahha acaba tabakamı alsan cicili bicili kutusu güzel olan kalmadı ya sanki hepsi aynı artık milet havasını bile atamyor şunı içiyorum die 😹😹😹😹
Denizzz88 Deletedmom484545 ben içmiyorum ama arkadaşım da görüyorum Djarum Black diye bir sigara pek bi afilli kutusu siyah siyah. Karanfilli ama başka çeşitleride varmış mentol,vişne gibi