elifinannesi53 Deletedmom484545 Winston selender blue kullanıyorum yeterli geliyor aşırı tiryaki değilm zaten
Firdevs167 Deletedmom484545 senelerdir parliament reserve içiyorum başka sigara asla içemem tavsiye ederim 🙂 sigaralar keşke eski paketlerine dönse ya midem bulanıyor gırtlak ayak görmekten eşime diyorum güzel resim olan sigarayı seç al diyorum 😂🚬
Deletedmom_32 Deletedmom484545 Winston slender dark blue aşırı güzel ağır ben bıraktım içenlere selam olsun ☺️
tekboynuzluat Deletedmom484545 marlboro touch blue içiyorum bundan öncesinde mentollüsünü içiyordum ama yasaklandı 🥲 tütün bende aşırı öksürük yapıyor
Mevacanimkizim Deletedmom484545 Ben bundan içiyorum tütün norma paket aldığımda benide kesmiyo hem daha uygun 10 TL 😊 kutusuda hoş 😁
DerinTuana Deletedmom484545 bende hamıleyken sigara içen kadını ver bari en güzeli o diyordum.Hamıle kaldım sigarayı bıraktım ahsjsj😁