Bahar00 S-oy bıdık ya.😂 benim oğlan bir iki defa ayağımda sallarken yaptı ama onun dışında hiç yapmadi bakalım ilerde cani isterse yapar.
Noriye Bahar00 bnm oglum da 13 aylik oldu Alkis bay bay yapmiyor cok takiliyorum ben yapinca guluyor sizin ki ne zaman yapmisti 🥹
Bahar00 Noriye hiç takılma canım şuan oğlum 2 yas 2 aylik maşallah hiç bir sıkıntı yok Bu alkis bay bay için de aynanın karşısına geçip oturun sen yap oda aynadan baksın sonra oda taklit edip yapmaya basliyor benim oğlan öyle başladı yapmaya.
[silindi] Bahar00 12 ay 20 gün hala alkış bay bay yapmıyor. Bazen merhaba deyince el sallıyor başka bişey yapmıyor
Bahar00 [silindi] her çocuk bir olmuyor seni anlıyorum insan biseyler eksik olunca Bi düşünmüyor değil ama sonra bunlara takildigina üzülüyorsun ayna karşısında oturup yapın benim oğlum o şekilde hemen yapmaya başladı ben ne kadar göstersem de yapmadı aynada karşısında bir defa yaptım oda yapmaya başladı.
Noriye [silindi] merhaba bende çok denedim benimkide alkış bay bay yapmıyor bay bayi 2 defa yaptı sonrası yok sizinki yaptımi çok deniyorum olmuyor
Noriye Bahar00 ya Allah razı olsun çok tsk ederim sizin oglunuzda bu kadar geç kaldımi peki bugün rüyamda bay bay yapıyordu nasıl mutlu uyandım ama bizim alt dişler bu ara çok zorluyor aglama modu çok bakalım yapar insallah bana yaptırdı benim ellerimi tutup oda bir gelişme diye düşündüm annecim anneye alkış yaptır dedim yaptı bnm ağzımı burunumu sacimi sordum gösterdi tek tek insallah daha iyi olur beze iyah diye attim yere aynısını yapıyor ama bunlarda inat taklit etmiyor sizinkine de sağlık diliyorum şimdi atakdadir oda 😀💞
[silindi] Noriye alkış hiç yapmıyor. Baybayı bazen yapıyor ama bay bay deyince değil🙈merhaba deyince yapıyor bazen elini sallıyor o da her zaman değil yani
cikolatadelisi Şimdi baktım ne zaman yapmış diye. 13,5 aylık iken alkış yapmış. 12,5 aylıkken de bye bye yapmış. Ben de endişelenmiştim başta :)
Noriye cikolatadelisi bnmkide 13 aylık 6 gün oldu hala alkış yok 🥹 bay bay yapmıştı bir iki defa oda yok bu ara herseyi eline alıp muah diyor ağzına götürüp elini kaldırıyor bu öpücük atma yapıyor gibi ama daha yeni yeni diğerleri de öyle bekliyor umarım yapar 🥹
cikolatadelisi Noriye Bakın benimki de 18 aylık olucak. O dediğiniz öpücük hareketini daha 2 -3 hafta oldu yapmaya başlayalı. Komut almıyor diyordum birden almaya başladı. Ben de sizin gibi endişelenmiştim. Şuanda endişelenmeyin demem boş biliyorum. Çok fazla bu konuda endişeliyseniz bir pediatriste gösterin isterseniz. İçiniz rahatlasın. Ben 15 aylıktı götürdüm. 18 ay tamamen bittiğinde gene götürücem. Döndürme problemi var bizde de.
Noriye cikolatadelisi çok sagol henüz doktor araştırmadım erken bir tik diye ama mesela direk elini açıp gosterirdi şimdi işaret parmağını kullanmaya başladı bazen döndürme bizdede oluyor ben genelde dikkatini dağıtıyorum ama eşim bazen oyuncakları çok dondurdu falan gülsün diye zaten Gülen bir bebek ama acaba ondan mi öyle yapıyor bilemiyorum bazen benimde kafama takılıyor ama çok düşündükçe kusur arıyorum diye düşünüyorum birde komut bana elindekini verir corabini vs istersem verir genelde bir bucuk yaşında açılıyorlar diyorlar diğer şeyleri iyi kitapta güneş Ağaç bulut bunlari gösterir bekliyorum bende yapmasını İnsallah olur çok tsk ederim
cikolatadelisi Noriye Rica ederim. Bayağı birşey yapıyormuş aslında. İşte annelik. Bizimki de gösterir eder ama yine de ben de sürekli birşey mi var diye endişeleniyorum. Doktor başta gayet iyi sosyal bir çocuk dedi. Göz teması var. Komut alıyor. İsmine bakıyor. Takip ediyor işaret ediyor falan dedi. Taa ki eline araba geçene kadar. Araba geçince seslendi seslendi bakmadı. Hipnoz olmuş gibi oluyor. Doktor burda biraz sıkıntı var gibi ama birşey demek için daha erken dedi. 18 aylık olunca tekrar getirin. O arada bol bol dışarı çıkarın. Oyun gruplarına götürün. Tv telefon vermeyin dedi. Zaten vermiyoruz onu. Dışarı da çıkarıyoruz her gün. Ama oyun grubu pek bulamıyorum yakında. Temmuz 14 randevu aldım götürücem.
Noriye cikolatadelisi arabada teker mi çevirdi bnmki de yapıyor bunu ama bu dk falan sürmüyor eşim diyor bizde severdik ve bize bisey olmadı diyor ☺️
Noriye cikolatadelisi acaba o kısmında ne buldu resmen aynı çocuklarımız bende biraz endişe ediyorum hep disari çıkarıyorum tv tlf vermiyorum oyun grubuna benimde ihtiyacım var ve götüreceğim çok merak ederim mutlaka bana yaz hatta numarami vereyim
Noriye cikolatadelisi teşekkür ederim ama sizde endişe etmeyin olumlu düşünelim olumlu olsun bazen bende çok olumsuzluğa kapılıyorum eşim sagolsun kendime getiriyor insallah bisey olmayacak ❤️🤲