Bahar00 benımkı 8 aylıkken ıstıyorum anlamında gelgel yapıyordu. Tam 9a gırdı onu unuttu, bbaybay ve alkıs yapmaya, emeklemeye, ceee yapmaya basladı. Üstelik anne, baba, meme, dede, namnam, bebe kelimelerini canı ısterse söylüyor. 4 gün sonra 10 aylık olcak.