Bahar00 hiç bunlar için endişelenmeyin benim oğlum da o dönemler yapmadı. Taktım kafaya . Gösteriyorum yapmıyor. Aylar geçti konuyu bende gectim sonra baktim kendi kendine yaptı . Bide gelip bizim elimizi de tutup alkış yapmamızı bekledi . Şu ay da şunu yapar genellemesi anneleri endişelendiriyor genelde . Bide siz böyle yazınca hemen çocuğu erken yapan anneler ballandıra ballandıra yazar benimki şunu bile yapıyor diye art niyetten değil oda hevesle yazıyordur ama sizin endişe daha da artar . O yüzden tavsiyem hiç endişelenmeyin genel durumuna göre çocuğunuzun normalse kendi istediği zamanda yapar o .