Nuray23 Rabiasya04 Hiimm. Tamam karşımdakinin yasi benden küçük büyük ihtimal. Büyüklük bende kalsın.
Nuray23 Rabiasya04 işsiz olan sensin. Ben birtek sana yorum yaptım. Sen masallah herkese cevap yetiştiriyorsun. Git hadi kimseye birakamiycagin çocugunla ilgilen. Uyurken de basının ucundan ayrilma aman sakın. çocuk uyandığında seni goremezse etkilenir filan.
Rabiasya04 Nuray23 ya sanane ya ne kadar komiksin 😂 sensin demi mükemmel anne 😂 tek tek yorumlarımı okumanda cabası😂
ilyestaa meraklibiranne sanki çocuğu sokağa atmiscasina yorumlar. Bu forumda herkes mükemmel anne zaten.. Sen bebeğini en güvendiğin insana emanet etmişsin, yat dinlen yapmak istediğin ne varsa yap ve enerji topla, topla ki bebeğine daha faydalı olabil👍
Milagrosoreiro meraklibiranne Ne saçma eleştirmişler.Hepsi mükemmel anne👌🏻Görende temelli bıraktınız sancak.En iyisini yapmışsın eminim size çok iyi gelmiştir🌸
Birgaripyolcuyum meraklibiranne 2 3 yaştan önce bebeklerin ailelerinden 7saatten fazla ayri kalması önerilmiyor çocuk gelisiminde ben de işim vardı 6 saat ayrı kalmıştım koala gibi yapıştı tüm gün kokladı beni bidaha Allah zorunda bırakmasın
Yaseminaslan10 melekdag kesinlikle katılıyorum yiyemem içemem yorumunu gördü bu gözler az önce 🤦🏻♀️😂
Yaseminaslan10 meraklibiranne sen varsan bebeğin var sen mutluysan bebeğin mutlu sen yorgunsan uykusuzsan bebeğine hic bisi veremezsin hic vicdan azabı çekme sakın dinlen ki bebeğine verimli ol mutlu olun 🙏🏼