Deletedmom_26 hanımefendi bebeğimsiz geçen ilk gece diye post açmış herkes saygı çerçevesi içinde kendi görüşünü söyler. Ama yok öyle olmaz. Bırakan anne ben bırakmam diyen anneye bebeğine televizyon izleten anne ben hiç izletmem diyen anneye bebeğine şeker, abur cubur yediren anne yedirmeyen anneye illa bir şey söyler. “ Ben olsam ben de bırakırdım” de kendi fikrini söyle geç.