meraklibiranne Arada bu tip şeyler de gerekli tabii ki bebeğiniz emmiyorsa sizinde ayda bir iki kez kendinize vakit ayırıp uyumamış dinlenmeniz bebeginizle daha kaliteli vakit geçirmeniz açısından önemli..Benim ikizlerim var aynı zaman da da çalışıyorum şu an 19 aylıklar…9 aylık oldukları gün işe başladım ve bende inanılmaz yıpranıyorum,18.aylik olduklarından bu yana haftada bir gün kayınvalidem de kalıyorlar bende evde bir gece bile olsa biraz dinleniyorum dışarı cikabiliyorum onlar da amcası babanesi ile değişik zaman geçirip eğleniyorlar bunda bence bir kötülük yok iyi yapmışsınız