Deletedmom5284 NukleerBaslikliKiz tabi sen 52 kilo olduğun için can boğazdan gelir, ben olmuşum 68 kilo can gelmesin mümkünse shahajahsi
Emelss- NukleerBaslikliKiz kan degerlerime baktırdım diyetsiyene de gittim fakat doktor metabolizma çok hızlı dedi, kansızlık yok demir eksikliği yok dendi bana,🤦 su içmeyi de durduramıyorum günde 4,5 su içerim.
NukleerBaslikliKiz Emelss- Benim eşim de öyle canım herkesten çok yemek yer pilavı makarnayı her şeyi ekmekle yer ama onun da metabolizma hızlı o da alamaz ben de öyleyim. Hayatımda ilk defa doğum dışında 50 nin üstüne çıkınca bi noluyo dedim baktım daha da gidiyodu yani 😀
NukleerBaslikliKiz Deletedmom5284 Senin boyun uzun ama sende kilo belli olmuyo ben 1.60 ben 58 kilo olunca yanaklar falan şişti benim😀
lalbg aliMommy hiç diyetisteyene gittin mi bununla ilgili? Sana sağlıklı bir beslenme düzeni oluşturur kilo almanı sağlar.
Emelss- NukleerBaslikliKiz ay ben sadece hamile iken 59 olmuştum ay nasıl mutluyum doğum yaptım ebem gülüyor hepsi bebekmis diyo ben çok üzülmüştüm halbuki gitmesin diye de zorla yerdim😂 eşime diyorum bazen şu aynanın karşısında kendimi kilolu görmek istiyorum ne olacak sanki ya bir kerecik😅
CekirdeksizLimon aliMommy Bende 7 yıl önce 46 kiloydum konu ne ara buralara geldi 🥲 Bekarken bende alamıyordum. Bir sürü balık yağı,kan hapı,vitaminler kullandım bilinçsizce. Ve sonuç karın bölgemde yağlanma oluştu. Dikkat edin herşeyi kullanmayın.
Emelss- NukleerBaslikliKiz farkındayım ya annem çok kullanırdı hiç etkisi olmadı ona aynı şeyleri yaşayamam 😊 bazen ihtiyaç olmuyor değil tabi:)
NukleerBaslikliKiz Emelss- Valla hiç öyle düşündüğün gibi olmuyo bünye alışık değil mumla arıyo insan o 48 ı 😀 eşim verme böyle ideal diyo ama ben yine de 48 e geri dönmek istiyorum ama sadece istiyorum yani asla yemeden içmeden taviz vermeden 😀
NukleerBaslikliKiz Emelss- Bana da çok faydalı oldu gerçekten bir seneye yakın kullandım panik ataklarim kaygılarım ciddi anlamda azaldı. Onunla ilişkimiz güzeldi daha güvende hissediyodum kendimi hele gece içtiğim uyumadan iki saat önce içiyodum hop ben iptal😀
Emelss- NukleerBaslikliKiz bence sen kilo almazsın eski kilona da dönersin diye düşünüyorum. Çünkü yiyerek alamıyoruz aslında ilaç etkisi dışında 😄 şurup içiyordum ama bırakınca aynı tas aynı hamam yani 😅bir ilacı kilo için de uzun süreli kullanmak bilmiyorum bana ağır geliyor belli bir süre sonra düzenli kullanamıyorum😂
Emelss- NukleerBaslikliKiz tabi benim annem ve kız kardeşim kullanıyor kız kardeşim panik ataktan dediğiniz gibi korkulardan dolayı kullanıyor etkisini de görüyor. Annemin ki çok çok başka 🥺😊