ElifEcrinnn
Ahh evet benim bebeğim de öyleydi uykuda bile farkediyordu, uyanıyordu dik dik bakıyordu 😁😁
Kaşık mama demişsiniz, ben de 4.ayından sonra kaşık mama verdim. Kaşık mamanın içine şu an kullandığınız formül süt katılıyor, zaten kutunun üzerinde nasıl hazırlanması gerektiği yazıyor.
Her öğün kaşık mama kullanmayı uygun görmezseniz kıvam arttırıcı bir ürün var, formül sütün içine konuluyor kıvamı koyulaştırıyor. Ben aylarca dönüşümlü olarak bu şekilde idare ettim 🤦♀️