Tazeanne35
Reflü nedeniyle kusması olan bebekler için kullanılıyor aslında, ilaç vb.birşey değil ama mamayı yoğunlaştırdığı için kusmayı engelliyor. Bize doktorumuz kızımın reflüsünün olduğu zaman vermişti, reflüsü düzeldi ama kaşıkla beslediğim için ben kullanmaya devam ettim.