ElifEcrinnn emziriyorum zar zor uyuyordu normalde ama dün gece sık sık uyandı zor daldı uykuya doymuyor sütüm azaldı demekki Lansinoh marka biberon kullandım almadı nuk marka kullandım almadı mamayı sevmiyor gibi biberonuda sevmiyor 15 gün sonra 4 aylık olucak inşallah 4. Aydan sonra başlanan kaşık mamalara başlamayı düşünüyorum artık doktora sorup pirinç unuyla bebek mi büyütülür eskide kaldı onlar diye nutuk atıyordum çocuk aç kalınca çaresizlik herşeyi düşündürüyor insana ya