Danerys Deletedmom5284 yaban mersini kurusundan muffin yapıyorum ben çok güzel oluyor. Tazesiyle de güzel oluyor ama çok bulamıyorum onu 😅
Danerys Bu arada çok güzel zayıflatan bir şey hatırladım üniversite zamanlarımdan 😂ama çoğu kişi linçler beni çok sağlıksız
Danerys NukleerBaslikliKiz güne sade kahve ve sigarayla başlayıp 2-3 tatlı bisküvi yiyerek. Sonra gün içinde unutuyorsun yemek yemeyi. Bu ara iyi verdim 😅
Deletedmom5284 Danerys ben tıka basa yemezsem o sigarayı hayatta içemem ağzımın içi bk yemiş gibi oluyo 😂
NukleerBaslikliKiz Danerys Sigaraya teşvik ediyo şuna bak askıya alın bu hanımefendiyi lütfen kötü örnek olmaktan 😀 şaka maka nefret ederim sigara kokusundan bile bee 😀
Danerys Deletedmom5284 ben güne hep sigara kahveyle başlardım eskiden. Ben de kahve içmeden yemek yiyemiyorum. Emzirirken bıraktım sigarayı ama kahveyi hep içtim valla 😅Diyorum niye kilo vermiyorum bir bu ara tesadüfen yaptım verdim 😂
Deletedmom5284 Danerys ya filtre kahve makinemi artık içmiyim kahvaltı ediyim diye kaldırmıştım, sence çıkarsam mı kilo veririm gerçekten dimi 🥺
Danerys Deletedmom5284 verirsin valla. Çok güzel kilo verdiriyor. Hazır makine demişken önerin var mı? 🥰
Danerys Emzirirken demişim. Hamileyken bıraktım emzirirken arada içtim sigara yalan olmasın ama benim sütüm azdı zaten çoğunlukla mama yiyordu. Bol bol sütüm olsa asla içmezdim
Danerys NukleerBaslikliKiz ya benim kahve içme şeklim de değişik. Kendim yaparsam sade içerim. Dışarda içerken o şuruptan da bu şuruptan da ama dediğim gibi soğuk kahveyi bile sade içtiğim dönem vardı
NukleerBaslikliKiz Danerys Zehir gibi nasıl içiyonuz sade ya. Ben dibek kahvesini seviyorum sadece o tatlı oluyo 😀
NukleerBaslikliKiz Danerys Ben normal değilim herhalde ya kokusu bana ağır geliyo 😀 benim dışımda herkes Türk kahvesini çok seviyo gibi 😀