NukleerBaslikliKiz Danerys Ben normal değilim herhalde ya kokusu bana ağır geliyo 😀 benim dışımda herkes Türk kahvesini çok seviyo gibi 😀
Danerys NukleerBaslikliKiz ayy yok türk kahvesini severim ama çok değil. Onu tokken içerim 😅 nescafe içiyorum sade yada filtre kahve. Annemlerin evinde vardı hep sürekli demleyip demleyip içerdim. Türk kahvesi mideme dokunuyor valla. Bütün gün benimle yaşıyor
NukleerBaslikliKiz Danerys Profil foton kalp ben 😂çocuğuna emoji koyan anadan sonra kendine emoji koyan ana 😀🥰
Danerys NukleerBaslikliKiz 😂😂 çıkış noktam o anneler. Anonim kalayım dedim rick and mortyden de sıkıldım bu ara 😂 ben olduğumu nasıl anladın. Sarıydım bir ara ama hiç bahsetmemiştim
Mommqueen Meltemavi elmayı buharda 10 dk haşladım 5 dk da yaban mersinini haşlayıp iksni birlikte püre yapıyorum ama benim bebeğim küçük 6,5 aylık
NukleerBaslikliKiz Danerys Tahmin ettim bi kadın var emoji var ordan bağdaştirdim sarı saçlarından sen sorumlusun😀😀 ben kızılı gördüm 😀
Danerys NukleerBaslikliKiz heheh üniversite zamanları sarıydım ben de . Bakımı zor diye bıraktım bir de masraflı valla 😂
NukleerBaslikliKiz Danerys Ben de patlıcan moru kullanmıştım bi süre seviyodum ama çok akıyodu😀 benim gözler gidiyo kuzu ben gidiyorum 😀
Danerys Deletedmom5284 aman bende de tchibonun vardı kapsüllü olandan sinir oldum demlemeli alcam 😅 fransadan gelen iyidir