afraninannesii [silindi] 11 sanırım ya. Çok emin olamadım. Bir WC’de var mıydı diye🤨 evde değilim bir de bakamadım
Eslemin_Annesiii afraninannesii aynn kuzum ya market alışverişi yaptik mi çok tutuyor hersey çok pahalı yaa artık zam lar firlamis
Hsngny afraninannesii Daha faturam gelmedi ama fiyatları görünce ürktüm resmen merakla bekliyorum faturayı geçen ay 495 ödemiştim
bhrcpt afraninannesii Yoğuşmalı kombiniz yoksa bence değiştirin ve termostat taktırmanızı öneririm faturayı baya düşürüyor
HaLe31 afraninannesii yani 35te yanıyor çoğunlukla daha yeni 40 a çıktık o da bebek var diye, ben asıl yazın elektrik faturasından korkuyorum burda klimasız yaşanmıyor çünkü 😢
ebz09 afraninannesii bizim dogalgaz kartlı şimdiki evde. 2 hafta oldu taşınalı ve 450 TL’lik yaktık.. biz çok yakmıyoruz dogalgaz pahali. Metreküp 3 tl diye tesellimi ediyorum kendimi bilmiyorum ama sonumuz hayrolsun.
Ecrinbzkrt afraninannesii valla 2bucum senedır peteklı evdeyım 400₺ den fazla ödedıgımı bılmem gelmiş 658₺ 🤬🤬