En son ayarda 6 petek calistiriyoruz bizde 650 TL civarı gelmisti ve ev buna rağmen hala daha ısınmıyor yerler buz gibi desen sabah evin içi buz gibi oluyor Allah yardımcımız olsun insanlar temel ihtiyaçlarını yakında karşılayamayacak duruma gelecek 😭