Hunili afraninannesii amiin yani ben en son 600 lira fatura gördüğümde evde şortla geziyordum açmadığım halde bu kadar geldi evde kazakla falan oturuyorum 😔 bu yıl sadece faturalara çalışacağız 🤦🏼♀️
afraninannesii Hunili evet mesela geçen sene ben de kışın evde şort atlet dolaşıyordum bu sene hırka giyiyorum🤧
[silindi] Ayseege6156 60ta yanıyorsa 380 çok iyi gelmiş size benim 35te gece gündüz 443 geldi son fatura 🙄
Bebegmveben3 afraninannesii 250tl de elektrik geldi.. gerçekten bu zamlar nedir ya daha yaksam yakılır da yani ama idare etmeye çalışıyoruz napalim tüm maasi faturalara mi verelim ne yiyip ne icicez
Eslemin_Annesiii afraninannesii aynn kuzum ya market alışverişi yaptik mi çok tutuyor hersey çok pahalı yaa artık zam lar firlamis