HaLe31 afraninannesii yani 35te yanıyor çoğunlukla daha yeni 40 a çıktık o da bebek var diye, ben asıl yazın elektrik faturasından korkuyorum burda klimasız yaşanmıyor çünkü 😢
afraninannesii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ya evimiz biraz büyük özellikle salon büyük. 50de yakınca falan asla ısıtmıyor. 😁💐
Fatosef afraninannesii amin Allah hepimizin yardımcısı olsun faturamı da 5 gün geç okudular maksat 150 kw yi geçsin 🤷♂️ 34 günlük fatura diyorlar bide
afraninannesii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 😁215 ya da 230 metre kare emin değilim. Eşime sormam lazım😁
afraninannesii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bu sabit tutma olayı bizde yok sanırım. Sürekli yanıyor çünkü kombi🧐
Hunili afraninannesii amiin yani ben en son 600 lira fatura gördüğümde evde şortla geziyordum açmadığım halde bu kadar geldi evde kazakla falan oturuyorum 😔 bu yıl sadece faturalara çalışacağız 🤦🏼♀️
Rizeli53 afraninannesii of of şuan petek 50 de yanıyo kombi çalışınca 64 oluyo bakalım ne kadar gelecek