birkizannesi_ selambensid ahh kurban olurum yaa başka doktora gidin ve iğne isteyin çok acı çekiyodur yavrum ya
Birbebek34 selambensid kıyamam ben ona😥canım soğan çok etkili geceden bağla sabaha kadar insaallah iltihabi çekip temizlenir sadece bir gece degil bir kac gün tekrar yap
Prensinannesii selambensid benim parmaklarım sürekli böyle özellik yara bandı taktığımda çoğalıyor çok fazla kaşınıyor doktorumun yazdığı bir krem vardır o geçirdi bide rahatlatması için madecasol sürüyorum
Sucukluyumurta11 selambensid çocukken çok çektim hep böylemoluedu ellerim.. annem lokum sarardı dülbentle, birde soğan.
selambensid Sucukluyumurta11 kuzum ikisini de denedim şimdi lokum bağlı annem şekerli hamur yapıyor onu da denicem sabaha kadar herşeyi denicem
selambensid Sucukluyumurta11 kuzum zaten bi günlük mesele değil 1 hafta oldu ben son çare buraya attım
Bsraaakrs selambensid arkadaşlar da söylemiş de soğan koyun üst üste Bi kaç gün geçer inşallah çok geçmiş olsun
CatBoy selambensid Ya çok kötü olmuş çok geçmiş olsun kayınvalidem sinir otu bağlar bütün iltihabı akıtıyor der
Sibelvahdetalis Lokumun içinin açın paramaga denk gelicek şekilde sarin ufak çorap filan geçirin eline açamasın
selambensid Sibelvahdetalis denedim kuzum onu da denedim ama fayda etmedi tam tersine gittikçe artıyor yarın doktora gideceğiz
selambensid Yasemin38 yeniden doktora götürdük kuzum kremi değiştirdi antibiyotikli krem verdi Farklı tekrar sonra bide antibiyotik şurup verdi 1 hafta sonra tekrar görüşelim dedi