selambensid canım ya sogan koy yada hamur yap soğan bende fayda etti ikinci kez çıktı fayda etmedi hamur etti
Benim ayağım geçen böyle oldu daha çok iltihaplı olmuştu benimki o kadar ağrıyordu. Kaynanam şeker un su karıştırdı hamur yaptı hamuru kurabiye hamuru gibi yumasak oldu. Ayağ parmağıma koydu kaç saat bekledi hamuru çıkarınca tüm iltihap gitmişti tabi biraz ağrı oldu hamur ustunde olunca hamur iltihabı çektiği için ağrıyordu.
İnşaAllah yapıp faydasını görürsün
Çok geçmiş olsun 🌺
Unlu lokum da iyi diyorlar oda bana iyi gelmedi