Merhaba. Öncelikle cok geçmiş olsun. Benim de 2 yaşında kızımın parmağı ayni bu şekil iltihap oldu tırnağından girdi altlara kadar indi antibiyotik kullandık. İğne ile iltihaplar boşaltıldı baticon ve krem devam ettik. Geçti fakat tirnagi düştü.Yerine çıkıyor. İyileşeli 2 ay oldu dün farkettim ki tekrar bu beyazlıktan var parmağının alt tarafında ve şiş. Canım o kadar cok sıkıldı o kadar korkuyorum ki bu sürekli yenileyecek mi diye.