NukleerBaslikliKiz tam anlamıyla bezi bırakmadık 2 yaşını tam doldurmasını bekliyorum. Sabah kalkınca, öğle uykusundan önce sonra, gece yatmadan klozete oturtuyorum öncesinde de alıştırma yapmıştık. Severek de duruyor hiç bu zamana kadar sıkıntı yaşamadık kendisi gitmek istiyor. Bi kaç kitap oyuncak filan koymuştum bi kaç ay önce tuvalete. Genelde kakasını tuvalete yapıyor sabah kalkınca ve gece yatmadan. Saatleri çoğu zaman şaşmıyor öyle olunca tuvalette denk gelmiş oluyor. Bazen çişi ya da kakası geldiğinde de söylüyor.