NukleerBaslikliKiz ay inşallah aslında bi kaç işitme engelli çocuğu olan arkadaşım var 4 5 yaşında falan zorla bırakmışlar bezi, hatta devlet 2 yaşından sonra bezleri ücretsiz karşılıyor bezi bırakamayacağını düşündükleri için, bizim gidişat iyiydi umarım yine öyle olur 😂