Ben tuvalet iletişimi yapıyorum kızım 14 aylik ikea lazimlik kullanıyoruz temizlemesi çok rahat ve otururken de hiç daha sola akma olmuyo. Annemlerde basit bi lazimlik var onu kullanırken kızım cisini yaparken sıçrama olabiliyo bi de kaka yaparken pozisyon olarak daha zorlaniyo. Ben kesinlikle lazimlik düşünüyorsanız ikeaninkini tavsiye ederim 4 5 ay önce 40 tl idi şimdi fiyat nedir bilmiyorum😊