NukleerBaslikliKiz ilk fisher price müzikli ile başlattım. Ama sonra pişman oldum. Çünkü kısa devre yaptırdığında müziğin çaldığını farketti ve sürekli çiş yapmadan eliyle müzik çaldırdı, çiş yalan oldu😂baş ağrısı da cabası. Sonra müziğini kapattım. Standart bir lazımlık alabilirsiniz. İlk başlarda lazımlık daha iyi oluyor. Tamamen öğrendikten sonra klozet aparatı iyi oluyor. Lazımlığın çilesi çok çünkü. Klozet aparatı da ben baby plus aldım çok da memnunum. Ikeadan aldığım plastik tabure vardı onu da basamak olarak kullanıyıruz.