Deletedmom5284 ya ben böyle diyetlere şaşıp kalıyorum 🙄 yulaf severim ama vücut bir vakte kadar kilo verir sonra bu beslenme tipine alışır belki yine verirsiniz ama günde 200 Gr değilde 50 Gr gibi. Diyet deyince zayıflamak için az yemek olarak düşünebilirsiniz ama hayır dengeli ve düzenli beslenmedir. Vücudun tüm besin gruplarına ihtiyacı vardır. Belki bu şekilde yağdan değil kastan vereceksiniz? Kendinize kötülük etmeyin..🌸
Doğumdan sonra 11 kilo aldım 92 yi gördüm. Şimdi düzenli bir şekilde diyetisyen e gidiyorum. Evet herkesin maddi imkanı yok ama kalp hastası olsanız çareniz özel doktorda olsa bütün paranızı yatırırsınız. Fazla kilo da bir sağlık sorunudur. Geçen hafta 84.5 olmuştum bakalım bu hafta ne kadar olacağım. 😇
İnanın benim de maddi imkanların kısıtlı ama ileride şeker tansiyon diyabet hastası olmak istemiyorum, vücuduna küsmüş biri olarak şimdi onunla barışıyorum 🌸