yareninannesi888
Ben de hep yalnizdim, yine yalnizim 10 aylik olacagiz neredeyse fakat ben dogdugu 4. Gunden itibaren her gun ciktim dolastim bebegimle, araliksiz… hala daha oyleyim.. ev iso bitmez omur boyu ama bebegimin bu zamanlari hizli geciyor, birlikte yapiyoruz herseyi, bebegimide alip kuafore agdaya vs herseye.. Bu yuzden her yere rahat rahat girip cikiyoruz simdi, alisti heryere. Eve kapatmamak gerekiyor insanin kendisini.. Psikolojikmen cok iyi geliyor cunku.