yareninannesi888 Canım benim. Uzun yazacağım galiba. 😌 Kendine bu kadar yüklenme öncelikle. Ben çalışan bir anne olacağım ileride ama şimdilik izne ayrıldım ben de 7/24 evdeyim. Yani tamam çalışmıyorsun ama yine de çocuğuna bağımlı bi hayat yaşayıp yaşamamak senin elinde. Bana biraz vicdan yapıp bebeğini hiç kendi haline bırakmamışsın gibi geldi. Yanlış anlama eleştiri anlamında söylemiyorum. Belki bi çıkış yolu bulursun diye. Ben burada çok gördüm. Aman bebeğimi hiç bi yere, kimseye iki saatliğine bile bırakamam. Aman beşiğinde uyumasın yanımda uyusun hep. Aman hep göğsümde uyusun. Aman yanından bir dakika ayrılmamayım. Bu böyle olduğunda da ileride sensiz hiç bi şey yapmayan çocuklar oluyor ve sen de hiç bi şey yapamıyorsun. Bu gerçekten sağlıklı bi durum değil. 7/24 dibimde olmayacaksa niye doğurdum gibi laflar görüyorum. Hayır efendim anne olduk diye hiç bir keyfimizi, zevkimizi bırakmak zorunda değiliz. Bebek bu hepsine alışır merak etme anormal bir sorunu olmadığı sürece. İpler senin elinde. Onlar işlenmemiş birer maden. Bak benim bebeğim 6 aylık. En doğrusunu ben yapıyorum diye anlatmıyorum tabi ki bi sürü yanlışlarım vardır ama daha 30 günlük lohusayken bile düğüne gittim ben. Gayet de içim rahattı. Çok da iyi geldi. 40’ımdan sonra hep yalnız baktım. Yine de kendi zevklerime o kadar olanak sağladım ki. Bebeğim yatağında uyur kendi başına. Yakında odasını da ayıracağım. Film izlerim, dizi izlerim, kahveni içerim. 40’ından beridir evde yalnızken duşa da girerim. Bilmiyorum benim 6 ayım böyle geçti ve hiç yıpranmışlık hissetmiyorum. Öyle her ağladığında Allah Allah diyerek depar atıp koşmadım hiç. :) Anne olmak demek kendini hiçe saymak, saçını süpürge etmek değil. Bazıları böyle sanıyor. Seni ne mutlu ediyorsa onları yapmaya yönel. Komşuya gitmek mi? Git. Ya da çağır. Neyse. Çalışmak istiyorsan da eğer bakacak birisi varsa onun için bile geç değil. Ziyan etme kendini. Mutlu anne mutlu bebek her zaman. Bırak biraz kendi takılmayı öğrensin. Sen de nefes alacak bir saat bile olsa ayır kendine gün içinde. 🌸