Kızlar geçen gün Instagramda gördüm bir psikolog bir kadın 7 24 sadece çocuğuyla ilgilenerek asla mutlu olamaz diyordu, benim gibi hayatta sadece anne olanlar var mı. O kadar özeniyorum ki çalışan kadınlara ne bileyim kendine bakanlara çıkıp 5 dk kahve içenlere. Eşim sabah erkenden gider gece geç gelir kızımla 24 saat beraberiz gecede bensiz uyumuyor. Gün içindeki tek uykusunda da memesiz uyumaz, banyo yaparkende yanımda tuvalete girincede bana bağımlı gibi yani 24 saat beraberiz. Bugün oturup düşündüm ben kimim ne yapıyorum diye bütün gün sadece kızımla oyun oynuyoruz rüyamda bile oyun oynuyoruz artık gerçeklik algımı yitirdim kızım tezgahın üstünde yemek yapmaya çalışıyorum sanki oyun oynuyormuşum gibi geliyor kestiğim şeyin gerçek havuç olduğunu sonradan fark ediyorum. Çalışan bir arkadaşım var iyiki işe gidiyorum o kadar iyi geliyor ki birkaç saat anne kimliğinden çıkmak diyor eve gelince o kadar özlemiş oluyorum ki huysuzluk yapsada zerre gözüme batmıyor 2 gün izin almıştım evde delirecektim diyor. Benim gibi olanlar nasılsınız mutlu musunuz sorun bende mi 14 aylık bu arada