2cocuk_1anne_ Yok canım ne kusuru. Hepimizin canını sıkan durumlar var eminim. Ben sadece engel olabildiklerimize engel olup hayatımızı ne kadar kolaylaştırabiliriz onun peşindeyim. Yoksa benim bebeğim de daha 6 aylık neler göreceğim bilmiyorum. Ama tüm bu zorluklara odaklanıp kendimi kaybedersem çok yıpranırım. Benim yaptığım sadece onu hayatıma dahil etmeye çalışmak oldu. Doğduğundan beri. Ben ona uymadım. O bana uydu. Ama o daha küçük kucakta uyusun, anne sıcaklığına ihtiyacı var duygusallığına girmedim. Uyanık olduğu zamanlarda bol bol koklaşıp, oyunlar oynayıp, gülüştük. Şimdilik belki de bu yüzden kendi başına çok güzel takılıyor ve uyuyabiliyor. Çok şükür tabi. Benim anneliğim de bu şekilde. Hiç kıyaslamayın kimseyi kendinizle. Bebeğime bana uyum sağladığı için buradan teşekkürler. :) Bakın ben de yalnızım. Annemler de kayınvalidemler de yaşadığım şehre 5-6 saat uzaktalar. Atandım buraya. Tam çok sevdiğim ameliyathaneye geri döndüm, çalışıyorum, arkadaşlarımla kaynaşıyorum derken bi kaza geçirdim. Yandım. İki-üç ay çalışamadım. Hep evdeydim. Üstüne hamile kaldım. Pandemi, kendimi koruyayım derken. Yine ev. Bebek doğdu yine ev. Ben de neredeyse 2 yıldır evdeyim. Ve cidden öyle bi yere çıktığım yok. Arada kendi kendime yürüyüş belki. Sadece kendimi evde mutlu etmeyi bilirim ben. Dizi izlerim, yeni yemekler yaparım, ev dekorasyonu değiştiririm bilmiyorum herkesi mutlu eden şeyler farklı. Uzun yazdım ben de. Yani demem o ki benim öyle yazdığıma bakmayın kimsenin öyle mükemmel giden hayatları yok. Ama siz güzelleştirebilirsiniz anlarınızı. Bazen bırakın temizlik kalsın. İstemiyorsanız yapmayın o an. Sizi mutlu edecek başka bi şey yapın. Ben mesela ortalık birbirine girmiş de olsa, o an motivasyonum yoksa yapmam. Her şeyi bırakır bi kahve içerim önce sonra derin bir nefes alır, müzik açar başlarım ve dans ede ede hızla bitiririm. Biraz daha pozitif şeylere odaklanın. Yaptıklarınızı eğlenceli hale getirin. Sevmeyerek yapılan her şey külfet gelir insana. Yemek yaparken çocuğunuza anlatın. Ona oyunlar kurun. Bi şekilde çocuk bireyselleşip kendi kendine oynamayı öğrenebilirse çok çok rahat edersiniz. Tüm bu yazdıklarımı da akıl vermek gibi algılamayın lütfen. Fikirlerimi paylaştım sadece. 🌸