mavibozkurt incitanesii ben de un muhallebisi yapıyorum kahvaltida. Bazı yerlerde haşuta hasıda aşûde aside tatlısı diye geçiyor pekmezli de yapılıyor. Biz hasta diyoruz.yalanci kuymak,tatlı kuymak gibi adları var😊tatlı krizlerine de iyi geliyor.
mavibozkurt Ozlem2904 göğüsler terbiye olarana kadar akar da siserde canım. Emzirince öyle bir rahatliyorsun ki. Ama sonraları süt var mı yok mu anlamayacaksin yumuşayacak memen. İnşallah o zamanda artar taşar dökülür 🤭bol bol şut olsun🤲🏻
Eyilay Ozlem2904 yeni dogum yaptiginizda oyle oluyor bebek cok az emdigi icin hic gerek yok damlaya buyudukce surekli emmek istiyor ozaman azaliyor
mavibozkurt Tweety2408 4.ay atağı atlattilar beniimki de öyleydi bol bol ten teması yapın. Hava biraz soğuk ama emzirmeye değilde göğsünüze yatırmaya çalışın huzursuzsa. Mücadele ederseniz geri dönüyor. Donmese de içiniz rahat olur annesi. Biz elimizden geleni yaptık deriz. Bugün doktor da dedi ben mamayla büyüdüm stres yapıp kafaya takmayın olan sütünüz de gider öyle bu zamanlar geçecek güleceksiniz neleri kafama takmışım diye ek gıdaya az kaldı zaten dedi. zekamda sorun yok bağışıklık sistemi için katkısı var tabi dedi.
Defneem gossipannee bestlak damla, laktamax, elmayi kaynattim suyunu içiyorum, doğuş un anne çayını bazen içiyorum. Bugün de irmik topları yaptım içinde irmik süt şeker ve hindistan cevizi var hepsi süt yaapn şeyler zaten yiyorum arada bir bide petibor bisküvi salata süt yapıyor gerçekten
ElifB08 gossipannee tahin pekmez, helva, bulgur, komposto, hurma, yeşillik, anne çayı, bestlak damla gidiyorum bende sütüm var ama oğluşum hep memede stokları erken tüketiyor maşallah 🤷🏻♀️
Effy gossipannee malt içeceklerle aynı etkiyi gösteren takviye gıda. Hap şeklinde günde sabah 3-akşam 3 alabilirsiniz denendi işe yarıyor.
ipekburcu 1minik aaaa öyle bişey mi varmış yoksa da lütfen olsun zira şu günlerde işe giderken kızıma bir biberon sütü zor sağıp bırakıyorum.
3MelekAnnesi3 gossipannee bence tek artırma yöntemi sağım yapmak ve bol bol emzirmek memeler fabrika gibidir ne kadar cok bosalırsa o kadar cok üretim yapar siz hiç dolu fabrikanın üretim yaptığını gördünüz mü önce elindeki malı bitirmek ister o yüzden üretim durur memelerde aynı öyle önce gögüsler bosalcak hep bos olcak ki devamlı üretim olsun ✌️
Moonlightttt gossipannee DEREOTU mutlaka dene canım. Tahin ,badem, Malta içeceği,su ve sütüm var yetiyor demek.(beyin olumlu msj ile uretsin) bestlak damla kullanmıştım ben