Şu an kızım 4 aylık ve 1.5-2 ay civarı sütüm bitme noktasına geldi sağımda 2 memeden 15 cc bile gelmiyordu:( çok stres yaptım
stres yaptıkça daha çok gelmedi.
buzlukta ki stok sütlerimi verdim
o aralarda tesadüfen boza içtim süt yapacağından habersiz
sabah kalktığımda göğüslerim dopdoluydu o günden beri günde 2 kere hiç olmadı 1 kere mutlaka boza içiyorum ve çok şükür mamaya başlamama gerek kalmadı, bunun yanında bol su içiyorum
arada anne çayları ve solgarın tabletini
yememe içmeme de dikkat ediyorum
tabi ki mama vermenin zorunlu olduğu durumlar olabilir bu asla bi eksiklik değil, ama ben vicdanen elimden geleni yapmak istedim, uğraştım ve düzeldi
inşallah Allah tüm çaresiz kalanlara yardımcı olsun
bu arada bozanın markası vefa:) en iyisi :)