Merhabalar, süt artırmak için günde bir çay bardağı boza içebilirsiniz gerçekten ben çok faydasını gördüm. Tadını sevmeyenler benim gibi leblebi ve tarçın ile tüketebilirler güzel oluyor :)
*Ara ara 2-3 incir kaynatıp suyuyla birlikte yedim hem süt artırıyor hem annedeki kabızlığı geçiriyor. Böylelikle bebişlere de kabızlık geçmiyor.
*Tane kimyon alıp onu çay yapıp içebilirsiniz
Bir de e bebekten aldığım bu çaylar çok iyi geldi.
- Kimyonlu rezene (bebişe de 5-6 çay kaşığı veriyorum gaz çıkarmasını rahatlatıyor)
- Hipp hatal süt artırıcı çay
3.Moms tea bitki çayı
Bunların hepsi ben de çok işe yarıyor
umarım sizlerde hazırladığım bu listenin faydasını görürsünüz hepimize kolay gelsin bol sütlü günler 🤗🥰