Giz3w Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için 🤗 şöyle soyliyim bizim genel olarak gece uyku düzenimiz iyi aslında,dış etlerimiz beyazladi sanırım dişle alakalı gece bazen 4 yada 5 te uyanıyor 1 saat uyanık kalıyor.gunduzde 2 saat yada 1 buçuk saat uyanık kalıp yarım saat uyuyor.benimde mesela rutinim var altını alıp,emzirip loş bı odada uyutuyorum ama yok gündüz uykusu hep bu şekildeydi sanırım hiç uzatamicam hep böyle kalacak 😔
Ne ev işi yapabiliyorum,ne de kendime zaman ayırabiliyorum.annemler olmasa halim harap 🙈