minikmelegimmmm ah ah kader ortağım.. geceler zehir oluyo resmen çünkü sallanmak istiyo diş ağrısı var evet gece ağlıyo bağırıyo sallıyorum susuyo ama tam bi dalmıyo:( sallamayınca geri vikvik sesler başlıyo. Sallanmak istiyo artık anladım cünkü alışkanlık yaptı. Acıktı sanıp meme emziriyorum yine aynı cünkü, maalesef ki destekli uyuyan bebeklerin durumu bu. Benimki bugün 7 aylık oldu. Uyku eğitimi araştıracağım. Cünkü yeminle dün ve bu gece hiç uyuyamadım sıfır çok kötüyüm