Ben artık kabullendım ya benım bebeğimın uykusu problemlı galiba yok desteklı uyuduğundan falan dıyenler olacak ama desteklı uyusa da bı bebek her gun 1-2 saate bır kalkar mı ne bıleyım doğduğundan beri 2-3 saate bır bor uyanır 5.5 aylık. Şu an gece 4 uyumuyor her seyı yaptım gündüz sanki gözlerin faltaşı gıbı aynı sekılde gündüz de yarım saat anca uyuyor onda da çıt sesine uyanır şikayet için degıl artık kendım gıbı bırılerını arıyorum. Bazen emerek bazen sallayarak uyuyor ama uykuya dalamıyor asla derin uyudugu nadir. Bugün pış pış yaparak uyuttum yıne aynı yani salladıgım ıcın falan degıl uyku egıtımı asla kabul etmez çıglık atıyor uyanınca emmezse denedım kucakta falan da sakinlesmıyor