Benim oğlum da 2 aylıkken o kadardı ama erkek bebekler daha ağır olurmuş kızlardan. Sizinki de normal bence. Bana da zayıf zayıf dediler hiç de takmadım. 17 aylık hala zayıf yine takmıyorum. Çünkü yiyor ama hiç yerinde durmuyor nasıl kilo alacak. Ben de çok zayıfmışım bebekken, annem doktordan ilaç istemiş doktor annemi göndermiş hiçbir şeyi yok onun diye. Şimdi de tosun gibiyim kilo vermeye uğraşıyorum