Zynpasll benim oğlum 6 aylık olacak ayın 27 sinde 6,800 gram herkes banada öyle diyor ilk başlarda çok ağladım üzüldüm ama artık alıştım kasaba et borcum yok ya içinde canı sağolsun çoçuğum varolsun onun varlığı yetiyor bana zayıf olmuş kilolu olmuş hiç önemli değil . Biri beni böyle deyip üzdüğünde oğluma sarılarak ben seni her halinle seviyorum iyiki oğlumun diyorum o beni çok rahatlıyor insanlar konuşur takmayacaksın 😍