Çalışırken patronlarım çaycıyla aynı zamı yapmışlardı aynı parayı alıyorduk sabahtan akşama kadar it gibi koşturuyodum sonra işten çıkarsınlarda tazminat alıyım diye önce koşturmayı bıraktım sonra 8de başkayan mesaiye 10da gitmeye başladım. Ay uyanamamışım bu aralar uyku problemim var diyip geçiştiriyodum yinede işten kovdurtamadım kendimi o ayrı