Deletedmom4444 bizimde bakkalımız vardı. Babam ben küçüktüm ama bakkalı bana bırakıp eve uyumaya giderdi 3 saat falan, bana da tembih ederdi sakın bişey yeme diye. Bende çokokrem tüp çikolataların o zaman koruma jelatini yoktu hepsinin kapağını açar birer yudum alır sıktığım belli olmasın diye üfler şişirir kapağını kapatır yerine koyardım, çekmeceli çikolatalarında içinden birertane alırdım çocuk aklı işte😅