Merkezi sistem alttan ısıtma aralık faturamız 259 geldi istanbulda oturuyorum bu arada. 3+1 ev. Evin sıcaklığı 25 derece aşağısına nadir düşer havalandırsam bile. Bizde de derece olarak odaları ayarlıyoruz benim evde 22’derece sabit yanıyor daha yükseğe çıkarmıyorum bile bu sefer fazla ısınmadan havasızlık oluyor diye ama bende elektriği merak ediyorum gerçekten çünkü 200-220 arası geliyordu şimdi 450 kafadan gelir sanırım🤦🏻♀️