NesliElisa busrasilra14 bende merkezi sistem de oturuyorum tokide. Bizim apartmanda en az 280 en fazla 480 gelmiş. Biz 465 tl ödedik ama her yerimiz 4 de yanıyor normal de 3e alsam 350 falan gelirdi. Merkezi sistemler biraz daha farklı oluyor
busrasilra14 Aasell vah vah vah 😞 biz bide gecen ay hic calistirmadik iyiki de calistirmamisiz. Yazik gunah haram zikkim olsun hakkimizi yiyorlarsa 🙄
Aasell busrasilra14 hemde nasıl haram olsun yazık günah borç harç içindeyiz bide bu kadar zam olacak iş mi elde avuçta hiç bişey kalmadı ☹
Citlenbigim22 busrasilra14 bizde İzmir’de yaşıyoruz 610tl gelmiş evim 2+1 olmasına rağmen ve salonumdaki 2 petek kapalı olmasına rağmen demek ki onlarda açık olsa bilmem ne kadra gelecek 🤦
Ztoros busrasilra14 gece elektrigi kesmişler kar yağışından dolayı. Gece 2den öğlen 2ye kadar ev morg😂😂 bi daha isinmiyor demicem sende deme😂😂😂
75kinalikuzu busrasilra14 zamdan sonra henüz gelmedi ben elektrikten korkuyorum 200 geliyordu acanmba kaç gelir doğalgaz 350 gelmişti yer istanbul 3 petek yanıyor 40 da
busrasilra14 goktugmom_061220 of of of😔 gercektem bu parayi bu kadar kolay kazanmiyorz nasil oluyorsa bu kadar kolay harcatiyorlar anlamiyorim 😞 acmadak ev halki hasta olcak bu seferde hastanelere vercez bu paralari 😞
Senemmm11 busrasilra14 arkadaşlar hepinize söylüyorum gelen faturalara itiraz edin. Herkes itiraz ederse zamları düşürürler belki. %50 %127 zamla gelen faturalar normal. Kimse itiraz etmezse daha çok geçirirler
busrasilra14 MinnakAsel 1350 mi 😞😞 ya yemin ederim haram zikkim olsun boyunlarina dolansin her bir kurusu 😔 bu nedir boylr
MinnakAsel busrasilra14 İsinmiyoruz ev yine buz gibi seneye soba kurucam yazık günah yemin ederim ya pazara alışverişe gidemiyoruz faturalara çalışıyoruz ya sadece
Senemmm11 busrasilra14 hangi elektrik şirketine bağlıysanız faturada yazar atıyorum istanbuldayım bizimki Boğaziçi elektrik gibi yani. Orayı arayıp şikayet edin. Gelip sayaç ölçümü falan yaparlar vs ama hiç şikayet edilmezse daha çok geçirirler millete
mucizem_200921 busrasilra14 ewim sobalı izmirde yaşıyorum klima güya yeni model aldık prosmart invertör diye geçiyor glba ekonomiye veriyorum 30 derece de bi oda tek elektrik faturası geldi 987 tl ısınma da yok ısnmıyoruz
busrasilra14 Senemmm11 valla edelim ya. Birseh yapmasalarda sikayetler arttı desinler bari 😞 bu nedir boyle
Elifffinnn10 busrasilra14 ben faturanin petek ac kapayla ilgisi olmadığını duymuştum yani bi evde kombiyi aciyorsan kac petek yanarsa yansın aynı fiyat geliyormuş bikez de o şekilde deneyin bence bakalım fark olacak mi
busrasilra14 Elifffinnn10 yaaa 😞😞 esimle bizde bugun onu dusunduk cunmu gercekten petekleri kapatiuoruz hep 😞 bosuna soguk cektik galiba
Duygusuz busrasilra14 gecen ay bize 680 geldi bu ay 1000 gelirse sasırmam. En üst kat ne kadar acsan da ısınmıyor ev