MinnakAsel busrasilra14 klima kullanıyorum İzmir’de yım faturam 1350 geldi geçen ay 600 gelmişti Allah kahretsin valla yazıklar olsun hakkımız haram zıkkım olsun hiç haketmedigimiz bir zam kömüre yazıldım çıkmadı yesilkartliyiz bide. Siz dusunun
busrasilra14 MinnakAsel 1350 mi 😞😞 ya yemin ederim haram zikkim olsun boyunlarina dolansin her bir kurusu 😔 bu nedir boylr
Bebitom_3 busrasilra14 bütün peteklerim yanıyor evim dubleks 700 geldi evim 23-24 derece sıcak boşuna petekleri kapatıyorsunuz
cankuzularim busrasilra14 evim 27 derece 360 tl geldi merkezi sistem bizimki binaya ortak geliyor 60 a boluyorlar valla kisa kolluyla geziyoruz evde sistemden çok memnunuz
beyazkelebegim busrasilra14 bizimde dahil çevremdeki herkesin fatura bu civarda gelmiş geçen senelere nazaran bilmem kaç katı
zeynepmommm busrasilra14 bizimki doğalgaz sobası sadece salon ısınıyor birde ocağı kullanıyoruz 255 lira gelmiş
saribezlianne busrasilra14 950 geldi bacım. 1150₺ kira. Ev sahibine kaç defa söyledik kombiye ve termostat a bakarım diye ama oralı bile olmadılar 🤦♀️
busrasilra14 Elifffinnn10 vallahi kapattik 🙊 dedim antreden yaysin en azindan bide oglumin odasina cok yakin antre orasi isinsin yeter dedim. Anlamadim vallahi hepsini acsak vay halimize 😞
Elifffinnn10 busrasilra14 ben faturanin petek ac kapayla ilgisi olmadığını duymuştum yani bi evde kombiyi aciyorsan kac petek yanarsa yansın aynı fiyat geliyormuş bikez de o şekilde deneyin bence bakalım fark olacak mi
ahkukuli busrasilra14 ya şükürler olsun iyi ödeme gücümüz var ama ya olmayan napsın Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah 🙏