Efeninanasi busrasilra14 40 ta kapatmadan yakıyorum 400 gelen dogalgaz faturası 650 gelmiş bu ay haram zıkkım olsun farka bak o kadar zam verdıler sankı
Ztoros busrasilra14 gece elektrigi kesmişler kar yağışından dolayı. Gece 2den öğlen 2ye kadar ev morg😂😂 bi daha isinmiyor demicem sende deme😂😂😂
Aasell busrasilra14 hemde nasıl haram olsun yazık günah borç harç içindeyiz bide bu kadar zam olacak iş mi elde avuçta hiç bişey kalmadı ☹
busrasilra14 lavinya-lavanta21 ayy bizim apartmandada birine 250 civari gelmis. Diyorum yakmamis o zaman. Mumkun degil gelmesi o paranin. Esimde faturayi gordum gelmis diyor 😅😅 demekki geliyormus o paralarda 😅 hayir olsun insallah
ikicocukluAnne_ busrasilra14 950₺ geldi bu ay ve evim buz gibi alt boş üstte de yakmıyorlar kiradan çok fatura ödüyoruz