Kızlar biz tam bu ayın sonunda 2 aylık olucaz ve sağlık ocağı bize verem aşısı için Şubat’ın 10 randevu verdi yani 2 ay 10 günlük olucaz asi olduğumuzda bilginiz varmk bı sakincasi var mı tam zamanında mi olunmalı acaba geçerse bı sorin olur mu sağlık ocağına yeni kayıt olduk da çok fazla guvenemdim size bı soriyim dedim yoksa doktora gidicem