Merhaba bizimde bugün tam 2. Ayımız sabah olduk ateş yok şükür ama huzursuzluğu var beni asla bırakmıyor. Öyle denmiş Yarın inşallah geçer. 🤲🏽 2. Ayda 3 aşı yapılıyor. Sol kol ve bacaklar verem, zatürre ve karma aşı ( tetanoz vs). Kızlar sağlık ocağında gözlemlediğim bir durum oldu şansıma hemşirem yenidoğan hemşiresi çok bilgili ve ilgili. Bizden önce yine bir bebeğe başka biri aşı yapı çocuk cok sıkıntılı ağladı :( hepsini sedye de tamamladı. Bizim hemşiremiz güven duysun ve kokumı alsın diye Verem aşısını kucağımda yaptı. Kısa sürede Sakinleşti yatırdık. Karmayı yaptı. Zatürre yakıyormuş onu sona sakladı bitince hemen kucağına al dedi. Aşı sürecinden korkuyordum böyle rahat geçti belki faydası olur.
Birdahaki ay aşı yok kontrol için çağırıldık rota aşısı 3. Ayda başlıyor oda damla oluyor.